Friday, July 18, 2014

کلاس درس دوم دبیرستان نوشته خانم سان فلاورز

کلاس درس دوم دبیرستان. صدای خنده ریز و سرشار از شیطنت همه کلاس را بر داشته.
در باز می شود.
مبصر: بر پا.
خانم بهشتی: برجا رو به طاهری:ها چه خبره نیشت بازه.
طاهری: هیچی خانم به خدا.
خانم بهشتی: پس به تراوش کوزه می خندی؟
طاهری:هه هه هه نه خانم همین طوری خنده­م گرفته بود.
خانم بهشتی : حاضر جوابی  می کنی؟ چطو پررو بی حیا خانم.
غنی راینی یواش: بده به من کاغذو الان میاد ها
خانم بهشتی: بده به من  این  چیه تو دستت قایم کردی؟
طاهری: هیچی خان مامانم گفته  موقع بر گشتن از مدرسه یه چیزایی بخرم که  این تو نوشته.
خانم بهشتی: ها جون خودت تو گفتی منم باورم شد. بده به من.
غنی راینی: نه خانم به خدا چیزی نیست.
خانم بهشتی: کو؟ چکارش کردی ها ؟.
غنی راینی: موهاشو. نَکشین خانم این جا دسته منه!
خانم بهشتی با عصبانیت می خواند: اتحاد اول. منو تو اتحاد دوم.
خجالتم خوب چیزیه ها سالی که نکوست از بهارش پیداست، شما هیچ پخی نمی شید.
سوزان: خانم ببخشید اینو من نوشتم از دستم افتاد طاهری پیداش کرد.
خانم بهشتی: خفه. حرف نباشه تو هم نمی خوا دگناه اینو پاک کنی.
سوزان: نه خانم خط منو که می شناسین.
خانم بهشتی: به به افتحارم می کنه!" من  نوشتم"، همه جا تاریک پس در روشن. چطو پر رو بی حیا خانم.
سوزان: وای آخ خانم چرا می زنید تا حالا دست هیچ کس روی من بلند نشده به بابام میگم.
خانم بهشتی: به  همین خاطر این قدر بی حیا شدی که کتک نُخوردی ، با این ِقَدِ نیم وجبیت! نگو سه مترت زیر زمینه چطو پررو بی حیا خانم.
سوزان: خانم آخه فکر کردم این طوری همه اتحاد ها رو بهتر یاد میگیرن.
خانم بهشتی: بی صدا.
تحصیلی: خانم گناه که نیست. برای یاد گیری بوده.
خانم بهشتی  این جوابا رو به آقا مدیر بدین. می خوام جلوی روی خودش بگم نمره فیزیک همه تونِو کم می کنم.
سوزان: خانم کسی غیر از من تقصیر نداره.
خانم بهشتی:  حالا که می خوای  قهرمان بشی پهلوون پنبه  تو تجدیدی امسال فیزیک بیستم بگیری تجدید.
مبصر: بر پا.
آقای مدیر: خانم ها حالا دیگه کار به جایی رسیده نامه عاشقانه سر کلاس  می نویسین؟ قرار بود مدرسه ما نمونه باشه.
خانم طاهری، خانم غنی راینی، ورزشکاری یعنی اخلاق، نه  درس نخوندن و سبک سری.
پروانه: آقای مدیر کدوم نامه عاشقانه؟
آقای مدیر: پس این چیه:
پروانه : خوندینش آقا:
آقای مدیر: الان جلو همه می خونم که درس عبرت بشه.
a+b)2=a2+b2+2ab
اتحاد اول منو تو با هم آشنا شدیم.
(a-b)2=a2+b2-2ab
اتحاد دوم رفتیم سینما
(a+b)(a-b)=a2-b2
اتحادم سوم، اتحاد مزدوج، ازدواج کردیم.
(x+a)(x+b)=x2+(a+b)x+ab
اتحاد چهارم اتحاد جمله مشترکی. بچه دار شدیم
(a+b)3=a3+b3+3a2b+3b2a

  ها ها ها ها ها ها
به بخشید خانم بهشتی نمی تونم جلو خندمو بگیرم عجب ابتکاری برای یاد گیری ها ها ها
خانم بهشتی: هرچه به گندد نمکش می زنند وای به روزی که به گندد نمک آقا مدیر. شما می بایست الگوی این ها باشِد اون وقت خودتونم می خندین؟
من از  کلاس میرم بیرون. بفرما خودتون درسشون بدین.صدای خنده دسته جمعی دختر ها.







No comments:

Post a Comment